13 lis 2016

Blog Miesiąca #8


Niewyobrażacie sobie jakiego doznałam dziś wielkiego szoku wchodząc na Katalog Granger,
by wpisać STR do nowości na blogach. Jakieś przemiłe serducho zgłosiło mój blog do konkursu na tym wspaniałym katalogu. Przeprawa będzie ciężka, bo jest tam wiele wspaniałych blogów, ale jeśli uważacie tak jak ten niesamowity anonim, że "phenylethylaminee" zasługuje na miano blogu miesiąca, to bierzcie się za głosowanie! Link do postu KG znajdziecie -->TUTAJ<--. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zagłosujesz na mnie, jednak jeśli czujesz, że w konkursie bierze udział blog, który zasługuje na to miano bardziej, feel free, zachęcam na głosowanie na swoje numery jeden w tym zestawieniu ; ) 


"Miniaturki, które Irlandka wynajduje do tłumaczenia są perełkami. Nigdy nie spodziewałam się, że spodoba mi się tekst, w którym występuje pairing Draco z Tonks, a tym bardziej, że będę często wracała do takiego tekstu! Dodatkowo miniaturka Niech stanie się cud, porusza niesamowicie ważny temat w bardzo ujmujący, naturalny i piękny sposób. Drastoria jest shipem za którym nie przepadam, a jednak gdy przeczytałam ten tekst - zaniemówiłam. Nie mogę też nie wspomnieć o całkiem nowym opowiadaniu Irlandki Lady Ambrosii - historia już po prologu wydaje się mi niesamowita, a pierwszy rozdział tylko mnie utwierdził w tym, że ten tekst jest przemyślany, trudny i prawdziwy."


Kochana osobo, dziękuję Ci za te wszystkie słowa! Mam nadzieję, że tłumaczenia, które mam przygotowane na następne kilka miesięcy równie mocno przypadną Ci do gustu, a także, że nie zepsuję Lady Ambrossią - wydaje mi się, że prologiem podniosłam sobie strasznie poprzeczkę! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz